Vill du dofta kokos?


Åh, jag skulle inte tacka nej till lite produkter från The Body Shop just nu. Jag brukar alltid bli lite torr om näsvingarna och på en liten fläck mellan ögonbrynen såhär när vädret skiftar mycket (igår strålande sol, idag höstkyla) och då skulle det inte sitta fel med lite bodyscrub (215 kr.) eller krämer med dofter från Afrika (250 kr.). Min olivkräm tog slut för ett tag sedan (efter lite desperat kikande efter småklickar så fick jag helt enkelt ge upp) och nu när det snart är sommar är jag sugen på scrubbar med doft av kokos alternativt Sweet Lemon. Så... den som har en burk över kan kanske langa hit den nu?


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback