Vad ska man bära?

Herrn tar en eftermiddagslur såhär efter jobbet och snart ska vi sticka till mataffären och handla middag. Jag har dock tankarna på annat håll än mat - vad ska jag ha på mig på mammas disputation? Jag har kikat runt lite i stan men borde nog ta ett varv till med tanke på att jag, sist vi var och shoppade, enbart letade efter kläder till mostris begravning.

Dock finns det så mycket fint som man skulle kunna köpa inför disputationen. Helst skulle jag vilja ha något som inte är svart för att dels fira disputationen men också för att fira att sommaren har kommit (förhoppningsvis har den kommit igång lite i början på juni). Kläderna nedan är några exempel på vad jag skulle kunna tänka mig.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback