Köket ska bli vitt, vitt, vitt

Som jag har nämnt innan så funderar jag och herrn på att renovera vårt kök. Eller ja, byta ut det helt enkelt. Vi har tänkt att vi ska riva ut de gamla skåpen (både de vanliga, de höga skåpen samt väggskåpen), byta ut kaklet, köpa ny kyl och frys samt att vi kanske ska lägga nytt golv. Jag skulle kunna tänka mig att spendera cirka 25 - 30 000 kronor på köket och förväntar mig alltså inget luxuöst. Det enda jag är ute efter är enhetliga färger (nu är skåpsluckorna off-white, sockeln mörkbrun och kaklet beige) samt ett kylskåp som har energiklass A+ (vårt är antagligen minst tio år gammalt och bör därför bytas ut med tanke på miljö och elräkningen). Det är allt jag begär och har därför inte någon jättemaffig budget. Men jag skulle nog inte säga nej till något av nedanstående kök... om inte hela konkarongen så i alla fall vissa detaljer.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback