Marknad på stan

Såhär såg det alltså ut nedanför balkongen imorse. Några morgonpigga marknadsbesökare och några stånd vid butiken mittemot. Under balkongen stod också några stånd och runt hörnet på det gula tegelhuset hade folk börjat att peta upp pinnar och presenningar. Nu är det fullt av stånd på gatorna och jag har gjort en marknadsrunda. Jag köpte godisremmar för hela 180 kronor (!) då mamma, mormor och herrn hade beställt hallon-, jordgubbs- och kolaremmar. Jag köpte även en morsdagspresent till mamma i form av några små, tjocka tanter i keramik. Jag köpte mig även ett halsband från Modström för 249 kronor.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback