Fransar och djurmönster

Nu till något mer upplyftande (jag bär dock med mig begravningen som ett fint och glatt minne men för er som tycker att begravningar är jobbiga så byter vi helt enkelt ämne) - jag har köpt en tröja på Gina Tricot som jag har gått och dregglat mig förbi många gånger.

Jag har alltid tyckt att den har varit lite dyr (trehundra för lite tyg och några fransar) men igår, efter begravningen, så tänkte jag att nej, jag ska bannemig unna mig den där tröjan, det hade moster också tyckt att jag skulle göra, så vi åkte och köpte den. Köpte ett par örhängen som jag såg häromdagen också. Mycket trevligt!


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback