En visit och en ljuslykta

Idag kommer min kära mor och hälsar på. Hon hoppar in hit på hemvägen från sitt arbete i Göteborg och så ska jag visa upp den nymålade vardagsrumsväggen plus de nya tavellisterna. Sedan ska vi åka till Ikea tillsammans då hon inte har hunnit med att gå på Ikea i sin egen takt sedan moster blev sjuk (för cirka fyra år sedan, med andra ord). Hon kommer runt halv fyra och sedan kommer herrn hem vid fem. Och imorgon är han ledig (ända till klockan sex i alla fall för sedan ska han på möte) så då får vi försöka hitta på något. Jag vill gärna ta en promenad alternativt åka in till stan och kika på ljuslyktor på Indiska (herrn hade nämligen sönder en på badrummet häromveckan).

MOROCCAN lantern

Kanske denna skulle sitta fint på badkarskanten?
349 kronor på Indiska.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback