Baden Baden

Med tanke på att sommaren snart är här och man (i alla fall jag) då gärna vill sitta ute och sola lite grann tillsammans med en kall öl/lite saft och en bra bok så vill man ju gärna sitta bekvämt. Just nu har herrn och jag två ihopfällbara stolar från Ikea som funkar superbra om man bara vill sitta och gotta sig i någon minut men som man knappast kan luta sig bakåt i. Jag har därför funderat på om man kanske skulle köpa sig en baden-baden. Förr i tiden anser jag att de flesta baden-baden var skitfula - vita, otympliga plastklumpar med blommiga sittdynor. Nej tack. Nu finns det, som med de flesta varor, ett större utbud och jag har, som sagt, funderat på att köpa en eller kanske två (herrn är inte så mycket uteliv- och solfanatiker som jag är när det blir sommar men han kanske vill ha en trots allt). Men vilken ska man välja?


Priser uppifrån och ned; Ikea 399;-,
Rusta 379;-, Sommarlagret 898;- & EM 1 395;-


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback