Under construction


Nu ska bloggen bannemig få bli lite vårig!
Så ursäkta röran men jag bygger om lite smått.

Edit. Ingen vår här inte. Jag orkade inte riktigt pilla med alldeles för många koder hit och dit. Så ja, jag håller det svart-vitt-grått fortfarande. Alltid gångbart. Dock har jag lagt upp en bild på mig själv för er som är intresserade av att "ge mig" ett ansikte. Man kan tycka att den som talar om kvinnors rättigheter osv. inte borde lägga upp en bild där ungefär hälften av bilden utgörs av bröst men saken är den att jag är stolt över bilden - jag tycker att jag är snygg på den; jag gillar tuttarna, mitt leende, min hy och mina tänder på bilden. Dessutom ser håret rätt fint ut. Ja, jag är nöjd. Därav lägger jag upp den. Så, nu har jag försvarat den i förväg men ibland är väl det kanske lika bra?

Nu ska jag knata ut på balkongen och sola. Dessutom funderar jag på om man inte är värd ett glas billigt, vitt vin?

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback