Utvalda underverk till vardagsrummet

Vissa dagar vill jag göra en makeover här hemma och idag är jag sugen på att göra något med vardagsrummet. Knappast någon helomvändning (jag har alltid haft en fablesse för vitt och kommer så alltid att ha) men lite nytt i inredningsväg skulle knappast skada. Här är de saker som jag gärna skulle ta emot any day.

Ljushållare med facetterad yta från Tine K Home . Svängd soffa med hjul vid namn Oxford från Mio . Plåtskylt med blomtryck i vykorttappning från Mixin . Träram i snirkligt utförande från Zara Home
Spegel från Chilli .  Vit, rund sidenkudde från Glittering Home . Buffé från EM med lådor och skåp


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback