Klappat och klart

Så, nu är allt fixat efter en del trixande i kodmallar och stilmallen (jag fick byta ut dem och sedan lägga in dem igen så ordnade sig allt). I alla fall kan ni, som är uppmärksamma, se att inlägget om fiskandet som lades upp tidigare idag lades upp nyligen istället. Jag var tvungen att ta bort det tidigare, kopiera det och sedan publicera det nu istället. Jaja, ingen fisk blev det men vi såg ett ormbo där det krälade runt espingar plus att jag såg en lösdrivar-snok i skogen. Spännande oavsett om fiskelyckan var måttlig.

Jordgubbar och provsmakning av de nya smakerna från Xide har inmundigats på balkongen. Jordgubbarna var underbara och cidersmakerna var goda. Vi provsmakade dels Xide Urban och även Xide Jungle. Personligen tycker jag att Jungle var godast - fruktig (med smak av passionsfrukt) och lätt att dricka. Herrn gillade Urban bäst (svartvinbärssmak) - den var också god men den påminde lite för mycket om glögg för min del. Herrn har aldrig druckit glögg (han gillar inte varma drycker!) men intalar sig att han inte gillar det. Det är bäst att jag inte säger något om cidern. Skämt åsido, han skulle nog fortsätta att gilla den men man vet aldrig. Jag kan rekommendera båda smakerna - jag personligen råkar bara gillar Jungle lite mer.
Hur som haver så är det midsommar imorgon och det är bäst att önska er en trevlig morgondag redan idag ifall att jag inte hinner att skriva något imorgon (vi ska dock inte sticka till brorsan förrän vid två så det hinns nog). För övrigt så har vi kollat på filmen R.E.D (bra!) och igår kikade vi på 127 timmar (superbra!). Så, nu har ni filmtips för långhelgen om ni inte ska fira midsommar lördag och söndag också.

Förresten, jag hittade den där underbara kavajen på H&M idag. Får ta en bild någon dag (när jag har hittat kameraladdaren vill säga). 

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback