Inför kvällen

G o d  f ö r m i d d a g !
Nu bär det snart av mot midsommarfirande hos brorsan och hans sambo i deras nya hus vid havet (nej, jag är inte alls avundsjuk...). Det blir sill-lunch vid två och grillning framemot kvällen. Själv har jag startat dagen med vaniljyoghurt med solrosfrön, linfrön och jordgubbar. Mumma! Snart blir det dock sminkning och tillpiffning. Jag ska prova den nya ögonskuggan från Make Up Store som införskaffades igår. Den är i nyansen Velvet och passar utmärkt ihop med den jag redan har vid namn Sibiria. Till det blir det en tunn tunika från Vero Moda.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback