Have I lost that loving feeling?

Kanske har min blogg tappat lite av sitt genus-fokus den senaste månaden? Jag tror att det beror på att jag har jobbat mycket med diverse arbeten som tar upp ämnet genus och att jag därför har varit helt urlakad på åsikter om ditten och datten att jag helt enkelt inte haft orken att sätta mig ned och skriva ihop intressanta inlägg om genus. Jag lovar dock att det kommer så snart som jag har fått landa efter intersektionalitetsarbetet för då är det sommarlov för hela slanten och jag kommer inte att få utlopp för mina åsikter i form av tentor som ska hit och dit! Så då får ni bli min slasktratt vad gäller roller, könsmaktordningen, det andra könet... ja, ni förstår var det barkar.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback