Tiger på magen och kanin i örat

Åh, vilken jäkla trevlig dag tillsammans med L. Mötte upp henne vid halv två i centrala Karlstad och så gick vi på en shoppingtur i det gassande solskenet. Köpte två magtröjor på Carlings (en i svart spets och en med en tiger på), en cardigan på H&M, en annan tröja på Gina Tricot samt örhängen och ett vitt linne. Plus två kuddar på Indiska (herregud vad jag älskar deras kuddar - de har alltid varit lite väl dyra för min plånbok men idag var det rea och då slog jag till!) och lite annat smått och gott.

Men trevligast av allt var att sitta på Waynes uteservering och tjöta. Plötsligt tittade en annan genuskursare förbi och hon satte sig och pratade en sväng. Ytterligare en genusbrutta kom förbi. Idag kändes Karlstad litet och inte mig emot!

Vi knatade runt på stan till halv sex och sedan följde L mig till busshållplatsen. Hon ska till Tyskland på en metalfestival och ska vara borta en vecka och sedan ska hon flytta tillbaka till Norge (hon har jobbat där i några år och hennes syster bor där). Kommer kännas tråkigt att hon flyttar. Jag trivs med henne! Därför är det rätt så ledsamt att hon flyttar iväg till grannlandet. Då kan man inte träffas hur lättvindigt som helst. Men man kan alltid hälsa på och hon kommer ju säkerligen att hälsa på sina föräldrar och då kanske även ha tid med en fika eller två. Jaja, det löser sig.

Nu ska jag vila mina söndergådda fötter (platta sandaler är döden för mina välvda fossingar), kika på Cougar Town och vänta på herrn som antagligen kommer att sluta vid åtta och som dessutom har köpt mig en present. Spännande!


Ett urval av vad jag har köpt idag. Dock är den cardigan jag köpte på H&M rostbrun samt att spetströjan jag köpte idag är svart till skillnad från bilden ovan.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback