Besök och köksstolar

Idag kommer en av mina bästa vänner och hälsar på! Det ska bli kul att träffa Daniel - sist han var här var det... ja, det hade nog just blivit vår. Och sist vi sågs så satt han i en bil på Biltema-parkeringen och hade pajat ögat med en skiftnyckel. Jaja, idag kommer han och hälsar på i alla fall och det ska bli kul.

Apropå något helt annat (eller så kan man tänka i banorna; besök=fika i köket och i köket finns möbler) så funderar jag på att köpa nya möbler till köket. Köksstolarna vi har nu börjar att gulna lite (det är nämligen plaststolar från 80-talet som vi fick av moster för något år sedan - superfina visserligen men vi har haft dom ett bra tag nu) och köksbordet har en del jack och andra skrapsår.


Svart matsalsstol från EM i barock-stil ♥ Karmstol som kan fås i en rad utföranden från Mio ♥ Vit
stol med stoppad dyna från Ikea ♥ Från Maisons du Monde kommer den vita stolen med
beige klädsel som andas Ludvig XVI


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback