4 dagar på tio minuter

Jaha, nu får ni ursäkta igen för att uppdateringen har varit i sämsta laget. Samtidigt har jag i alla fall inte, som vissa andra bloggare åtar sig, lovat att uppdatera ett x antal gånger per dag. Ni får ta mig som jag är med varierande uppdateringar.

Lördagen var hur som helst trevlig. Jag och herrn gjorde drinkar och myste på balkongen. Frozen daiquiri och framemot kvällen lite öl. Vi fick även besök av herrns arbetskamrat och vi diskuterade allt mellan himmel och jord till sent in på natten. På söndagen var jag trött (märk väl; ej bakfull) medan herrn ville hitta på något så han fick åka och fiska medan jag låg hemma och spelade data-spel (data-spel är bannemig underskattat på söndagar). Igår hade jag ont i huvudet (jag fick ont i huvudet efter att jag sträckte ut mig runt tio på morgonen - jag fick alltså ont i huvudet av att slappna av) så då blev det soffliggande och bokläsande. Framemot kvällen åkte vi och storhandlade så nu är frysen belamrad med svenne-banan-mat; köttfärs, köttbullar, falukorv och annan trevlig husmanskost.

Så, nu har ni blivit uppdaterade om vad jag har gjort. Fyra dagars bortfall knappade jag alltså in på tio minuter. Många kanske skulle påstå att jag inte gör så mycket om dagarna och ja, det stämmer nog, men jag trivs. Och vad lätt det blir att uppdatera (annat med skvallerbloggen Gossips som har varit borta från bloggosfären i fem veckor och som har tusentals blogginlägg att läsa ikapp - det är sånt jag slipper när jag inte lovar er uppdateringar varje dag).

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback