Välkommen!

Inte nog med att jag vill fixa till badrummet - jag vill också snygga till hallen. Hallen är, enligt mig, det rum som man verkligen kan lägga lite extra krut på. Den där dyra tapeten som man tittade på när man skulle tapetsera om sovrummet kanske inte blir så dyr om man väljer att sätta den i hallen istället? Man kanske inte orkar måla om parketten i vardagsrummet - men om man målar golvet i hallen så går det antagligen åt mindre färg och dessutom mindre tid. Hallen är en plats där man kan sväva ut när det kommer till golv, väggar och tak. Det man inte kan kosta på i möbelväg (i vår hall skulle man t.ex. inte få plats med någon fin öronlappsfåtölj) kan man helt klart kosta på vad gäller den snygga väggfärgen eller de där fräsiga spotlightsen.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback