Renskrivning

Blogg.se verkar vara lite struligt för mig idag. Jag får se hur det går med att lägga upp det här inlägget. Idag ska jag i alla fall sitta och renskriva min observation som äntligen blev gjord igår! Jag observerade två av mina vänner så idag blir det alltså renskrivning. Sedan ska jag skrutta ned till Ica och hämta mitt paket från Bokus. Härligt att jag fick det innan helgen, måste jag säga!

Igår köpte vi för övrigt en solstol på Överskottsbolaget. Det ni! Ibland kan de ha helt okej grejer där och solstolen är hur skön som helst - steglös och svart. Perfa!

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback