Frosseri i litteratur

Här har det beställts böcker. Sex stycken blev det den här gången. Man måste ha något att grunda med såhär när sommaren är på G. Böckerna jag köpte via Bokus var dels Från vaggan till graven (Robert Gustafssons biografi som endera kan vara en megaflopp eller en bok som jag kommer att älska), Cocaina: en bok om dom som gör det (som berättar historien om colombianer som producerar kokain), Lilla stjärna (den enda av Ajvides böcker som jag inte har hunnit att läsa - jag älskar, helt enkelt äääälskar, hans sätt att skriva), En dåre fri (om Elis som lider av skitzofreni), I det tysta (en flickas historia om det tabubelagda ämnet incest) och den niohundra sidor tjocka boken Shantaram om mannen som flydde från fängelset för att leva livet i Indien.

Iiih, jag kan knappt vänta tills jag får hem dem!

Från vaggan till deadline (pocket)Cocaina : en bok om dom som gör det (pocket)Lilla stjärna (pocket)


En dåre fri (inbunden)I det tysta (pocket)Shantaram (pocket)



Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback