Yes!

Åh, nu är arbetet färdigt! Ska bara peta runt med försättsbladet och referenslistan men annars är det klart som korvspad. Fan va gött! Imorgon, eller senare idag, blir det att skriva ut det och sedan ska det bara lämnas in så är det klart. Ingen observation att gå och fundera över!

Igår läste jag ur Från vaggan till deadline. Har en del åsikter om den boken men recension kommer senare idag för nu ska jag nämligen ut i den tropiska hettan (enligt herrn så var det sexton plusgrader imorse när han stack till jobbet vilket är runt klockan fem) innan det börjar att åska. Åskan kommer tydligen efter lunch någon gång. Det är inte konstigt att det är så varmt - det blir alltid konstigt väder innan åskan mullrar in.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback