Vilken skit

Blogg.se krånglar helt klart idag. Samma visa igår kväll. Jag skriver inlägg men de kommer inte upp på bloggen. Och dessutom så kan jag inte se de gamla inlägg som jag skrivit. Jag skrev även ett inlägg igår men ja, nu kan jag inte se det heller och på bloggen ligger det då inte. Nej, vilken skit. Jag säger då det.

I vilket fall som helst så ska jag idag försöka ta mig till universitetet och hämta ut ett kompendium så att jag får något läst. Har inte riktigt haft orken att börja med observationsuppgiften och har heller inte köpt någon litteratur. Jag känner mig därför lite på efterkälken då vissa redan har börjat att läsa osv. Jag har inte gjort ett dyft men jaja, jag tar dagen som den kommer.

Update: Jaha, nu funkade det visst att lägga upp
och det andra inlägget ploppade också upp i och
med att jag la upp det här. Slutet gott.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback