Veronica Maggio - Snälla bli min

 

Som sagt så åkte jag och herrn till stan för att shoppa lite grann och herrn hittade faktiskt en skjorta - han skulle egentligen ha en grå men det fick bli en vit på H&M istället. Jag fick också några saker handlade (dock inga som jag hade något större behov av). På H&M köpte jag en liten necessär där jag kan ha de allra "viktigaste" sakerna plus att jag köpte en halsduk i lite våriga färger och med fransar runt om (jag gillar fransar!). På Gina Tricot köpte jag två magtröjor - en laxrosa/beigeaktig samt en vit- och grårandig. Den randiga var hur skön som helst så den har jag dragit på mig redan.

För övrigt så träffade vi två av herrns arbetskamrater på en pizzeria i stan - jag tog ingen mat då jag åt frukost rätt sent men herrn käkade och jag måste erkänna att jag blev väldigt sugen på att slaska i mig en pizza på såhär kvällskvisten.

Innan det kanske (förmodligen) blir pizza så måste jag ta mig tid att tipsa om Veronica Maggios låt Snälla bli min från det nya albumet Satan i gatan. Underbar!


 


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback