Våriga läppar

Idag har jag alltså fikat tillsammans med L och det var som vanligt mycket trevligt! En matig smörgås och en latte, promenad på stan, provsmakning (förvånansvärt många provsmaksstånd idag?) och lite shopping. Köpte en ögonskugga och ett läppglans på Make Up Store. I övrigt fönstershoppade vi bara och njöt av det fina vädret (och njöt lite mindre av gåpåiga telefonförsäljare).

Ikväll ska jag och herrn till en av hans arbetskamrater och kika på Big Brother (jag vet inte riktigt varför men det verkar ha blivit lite av en tradition de senaste veckorna). Till det blir det kanske en pizza men jag är också hemskt sugen på en krispig kycklingsallad med nybakt bröd!

Imorgon blir det lite shopping (vi måste hitta en fin, grå skjorta till herrn inför torsdagens begravning) och kanske ska vi möta upp mamma och titta i lite affärer tillsammans med henne. Vi ska även hjälpa ovan nämnde arbetskamrat att flytta med tanke på att hans flickvän gjorde slut för en dryg månad sen och han inte tycker det är sådär jätteskojigt att bo kvar tillsammans med henne - stämningen är inte den bästa, så att säga.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback