Min stil

Jag blev lite smått inspirerad av Lady Dahmer's inlägg om sin stil (och hon hade i sin tur blivit inspirerad av ett collage på Underbara Claras blogg) så därför ska ni som vill få ta del av min stil. Det skulle vara kul att få se er stil också?

Min stil ser alltså ut som sådan; alltid (99% av min påklädda tid) ett svart, basic-linne som går ned över rumpan. Leggings i valfri färg och mönstring (helst mörka färger och djurmönstrat ska väl tilläggas) och en större lång- eller kortärmad tröja över linnet. På detta ska det helst slängas på en kofta alt. någon luftig cardigan och till det snörade lågskor (helst i skinn men tyg går också bra). Accesoarmässigt är jag en sucker för silver (eller ja... fejksilver) och det ska vara stort! Blaffiga örhängen á la korset på bilden och stora ringar med detaljer. Nu glömde jag även det där med hårblommor (att jag är tokig i dem) men jaja, som ovan kan jag i alla fall tänkas klä mig en vanlig dag.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback