Super 8

Innan vi kollade på Baksmällan 2 så visades det en del trailers - bland annat för (Green Lantern som verkade vara en riktig skitfilm och) en Steven Spielberg-film vid namn Super 8. Jag och herrn blev lite frestade att se denna och det kanske ni också blir. Här är trailern.


Filmen handlar om ett gäng vänner som, 1979, råkar bli vittnen till en stor och dessutom mycket mystisk tågolycka. På sommaren, efter olyckan, så börjar märkliga saker att hända i den lilla staden där vännerna bor och de bestämmer sig för att gräva djupare i de märkliga fenomen som sker.

Filmen går upp på biograferna den sjuttonde juni och jag ska inte sticka under stol med att jag vill dit.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback