Nu har jag allt till imorgon

Det blev en tur till stan med allt vad det innebär (främst svettiga armhålor och lite brunare armar) och jag lyckades hitta en tröja till imorgon. Svart men ändå tunn så att man inte svettas ihjäl ute i finvädret men inte heller fryser ihjäl i kyrkan. Den kostade nittionio kronor på H&M och fanns i flertalet färger varav den gammelrosa varianten var supersnygg. Nu var jag dock ute efter svart så den får vänta till ett annat tillfälle.

Inte nog med att jag fick tag i en tröja - jag fick mig även ett par fina örhängen. Jag har rätt många smycken så jag hade tänkt ta något från smyckesburkarna här hemma till imorgon men när jag ändå var i stan så kikade jag runt efter relativt långa örhängen med fjädrar. Och tänka sig, jag hittade ett par! Örhängena kommer från JC och kostade, om jag inte minns fel, ungefär sextio kronor.

Samtidigt som jag var inne på H&M och hittade den svarta tröjan så råkade jag även snubbla över en mörkgrå magtröja med Guns 'n Roses-tryck. Hundrafyrtionio kronor kändes billigt så även den slank ned i en påse och följde med mig hem. Jag blev även sugen på att köpa ett par mysbyxor när jag ändå var i farten men det blev inget av med det - man måste hejda sig ibland. Får bli någon annan gång det med.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback