Lindex

Idag har jag och herrn varit i stan och kikat efter kläder till mostris begravning. Jag pratade med mamma om hur klädkoden är (främst vad gäller männen för det där tycker jag är lite krångligt) och hon sa att moster nog inte skulle ha brytt sig ett dugg om det där så länge man kommer.

Jag ska dock bära svart och det skulle jag ha gjort oavsett med tanke på att jag tycker att jag klär bäst i svart och att jag trivs som bäst i svart. Så jag och herrn gick på en shoppingrunda för att leta upp en fin klänning till torsdagen - det var lite krångligt med tanke på att alla kläder i butikerna till största del är ljusa nu när det ska till att bli sommar men jag lyckades i alla fall hitta en jättesöt, svart klänning på Lindex. Den satt superbra och kostade bara 349 kronor så nu väntar den på att få bli använd. Förresten blev jag väldigt sugen på att köpa något ur Lindex nya kollektion Affordable Luxury by Ewa Larsson!

Vad gäller herrn så har han tänkt sig en mörkgrå skjorta och en pull-over alternativt en svart, enkel väst ovanpå. Till det ska han ha svarta jeans och hans svarta "finskor".

Men som sagt, moster skulle ha blivit
glad oavsett om vi kommer i potatis-
säckar eller i galablåsor.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback