Känd från TV?

Inte nog med att jag köpte en klänning idag - jag köpte även ett halsband som jag har gått och dregglat över ett x antal gånger. Nu tog jag äntligen mod till mig och köpte det. När det kommer till dyrare saker blir jag alltid väldigt velig även om jag vet att jag kommer att använda tröjan, jackan, smycket, stolen... ja, vad det än kan vara. Idag blev halsbandet köpt i alla fall och jag är väldigt, väldigt nöjd! Bilder på underverket kommer imorgon men jag kan ge er två ledtrådar - det är dödssnyggt och är bestrött med äkta Swarovski-kristaller.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback