Det har inte hänt mycket alls

Jaha, vad har jag gjort idag då såhär när det börjar bli kväll? Jag har renskrivit lite grann och läst en liten snutt i genus-kompendiet. Jag har suttit ute på balkongen och försökt att få lite sol men det har blåst rätt så ordentligt så jag har inte kunnat sitta ute så mycket som jag har önskat. Ja... det är väl det. Och så har jag läst lite bok.

Herrn kommer snart hem från jobbet och då ska vi till Ica för att handla lite kvällsmat och hämta mitt paket från Bokus. Just nu kikar jag på Cops där det skjuts och mördas för fullt (inte varje dag som det händer... inte ens i Cops). Min dag har allt som allt varit rejält slapp, med andra ord, och den fortsätter i samma stil. Har jag gjort något annat tro? Det är bäst att jag tänker efter ordentligt... Hm. Jag har ätit lite melon. Ja, det var väl det. Nu är det helg.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback