Snoppar och muttor och allt däremellan

Jag måste tipsa om hemsidan Sex is not the Enemy - en sida som publicerar bilder på nakenhet och sex på ett lite annorlunda sätt för den som annars är van den klassiska västerländska porren där det är stora silikonbröst, stenhårda kukar och tjejer som fontänorgasmar till höger och vänster. Sex is not the Enemy lägger upp bilder på alla slags konstellationer - trekanter, ensamonani, bögsex, flatsex, heterosex, bilder på kvinnor med stora bröst och kvinnor med små bröst eller inga bröst alls (som på bilden nedan), bilder på män med snopp och män med mus. Ja, helt enkelt en stor variation av nakna, kära, glada kroppar som vägrar passa in i normen av hur en kvinna, en man eller en transexuell ska se ut.




Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback