Trädgårdsdagarna!

Jag funderar starkt på om man inte borde boka in helgen vecka 18 med tanke på att det den 6-8 maj ställs till med trädgårdskalas på Liseberg. Trädgårdsdagarna ska tydligen vara något i hästväg och brukar dra tiotusentals besökande. Om man är intresserad (vilket jag är) så pågår utställningen (och shoppingen) mellan klockan tio och sju från fredag till söndag. Om du har MedMera-kort får ni dessutom gå in två till priset av en!


Bilder från GP och Pilflätning & Trädgårdsanläggning


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback