Realisation

Wey. Idag fick jag mina böcker från Bokus också. Feministisk litteratur here we come! Böckerna jag köpte står inte med på litteraturlistan till genusvetenskap men jag tänkte att de säkerligen kan vara intressanta oavsett. Dessutom var det ju bokrea. Jag köpte därför på mig:

- Skriet från kärnfamiljen av Rebecka Edgren Aldén och Tinni Ernsjöö Rappe
- F-ordet: mot en ny feminism med redaktör Petra Östergren
- Det dom inte sa - om hur jag blev feminist av Lisa Lindén

Helgunderhållning!

F-ordet : mot en ny feminismSkriet från kärnfamiljen Det dom inte sa : om hur jag blev feminist


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback