Vad göra idag?

Idag har jag ingen huvudvärk. Gött! Igår låg jag i soffan hela dagen med huvudvärken bultande. Hade så gärna velat åka in till stan igår men nej, huvudvärken ville inte ge med sig och idag ser himlen regntyngd ut så det blir nog ingen tripp till stan idag. Men imorgon! Då är herrn ledig och vi kan ta bilen in till stan och shoppa runt. Kanske någon liten ljuslykta på Indiska? Eller lite kläder på H&M?

Idag... ja, vad ska jag göra idag? Nu när det är "sommarlov" så känner jag mig som en hemmafru. Jag plockar runt lite och bloggar och plockar runt lite mer. Om det inte är fint väder vill säga för då är jag bannemig ingen hemmafru. Men fint väder verkar vänta på sig. Herrn frågade mig igår när jag tror att sommaren kommar. Jag tippar på mitten av juli.

Just nu kollar jag på Tabathas Salon Takeover. Kaxig kvinna. Härligt!


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback