För varma dagar

Herregud, det är varmt som fan idag. Herrn meddelade att termometern i lastbilen visade på 28 grader. Det är som att vara utomlands. Om det med "utomlands" åsyftas ett varmt land vill säga. Alla kläder känns för tjocka och jag dricker alldeles för lite vatten och äter alldeles för mycket frukt (fast nja, det kanske man inte ens kan?). Idag skulle outfiten nedan sitta fint.


Maxiklänning från Ichi ♥ Sandaler från Why Not med stenar och pärlor samt knytning baktill ♥ Halsband från Asos med oversize-berlock i form av en sax ♥ Stråhatt med ränder från Juicy Couture ♥ Bandeau-bh med avtagbara axelband från H&M


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback