Tre jättejätte(jätte)viktiga grejer att berätta

  • Idag har det ringt en dam och berättat att jag ska få tillbaka de tre månadshyrorna som jag betalade i förskott när jag köpte lägenheten. De litar på min förmåga att betala hyror och dessutom betala in dem i tid. Tack.
  • Igår klickade jag hem (varför använder jag det begreppet när jag tycker att det är supertöntigt?) några grejer från Nellys sommar-rea. Herrn fick en spraydeo från Börje Salming och jag fick resten. "Resten" består av ett diadem, ett halsband, en ögonskuggepalett och ett par skor.
  • Nu ska jag tina köttfärs.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback