Skallen går sönder

Usch, ont i huvudet idag och ont i huvudet igår innan jag skulle till att lägga mig. Somnade nog inte förrän runt två och mitt i natten så rörde jag mig i sömnen så att jag slog ned radion från nattduksbordet. Höll på att skrämma skiten ur mig själv men somnade om snabbt och vaknade vid tio av att mamma ringde. Hon ska sticka iväg till Göteborg och berättade att hon hade fått ett samtal igår. Hon trodde att det var en telefonförsäljare först men det var P1 som ringde och ville intervjua. Kul!

Nu ska jag titta på sjukhusprogram och ta det lugnt. Skulle egentligen sticka till stan idag men har för ont i skallen för att gå runt i affärer. Väntar istället på att gynmottagningen ringer upp (deras telefonkö är alltid full) så att jag kan avboka min tid och berätta att jag har fått tillbaka mensen.

Update: Nu ringde de upp och jag avbokade min tid. Trevligt.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback