Klor, ben och bling

Det makabra äntrade, för ett tag sedan, smyckesarenan. Det ska vara klor, benpipor, döskallar och annat som för tankarna till kadaver och hårdrock. Även om trenden har varit långlivad så har jag knappast tröttnat eller vad sägs om dessa smycken?


Armband i form av fågelfossingar från Roberto Cavalli . Armband med swarovski-beströdda döskallar från Rock by Sweden/Åsitas . Ringen Unicorpse från Obey . Halsband med blommor och fågelkranium från Gisele Ganne . En viktoriansk döskallering från underbara Bella Lili . Pins i form av döskallar från Decarabia . De minst sagt beniga händerna att hänga i öronen kommer från Patricia Nicolás . Ytterligare ett par klor fast denna gång i form av en ring från Stephen Webster


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback