Förlåt!

Ni får ursäkta så hemskt mycket för att uppdateringen för närvarande är hemsk. Jag skriver för fullt om intersektionalitet och under helgen har det bara varit mys med herrn plus att vi har varit iväg på bouppteckning (och student såklart). Jag har helt enkelt inte haft orken med något annat så ni får, som sagt, ursäkta. Jag vet inte hur länge intersektionalitetsarbetet kommer att ta men ni får ha tålamod. Den som väntar på något gott väntar... i och för sig alltid för länge men, men.

För övrigt så har mensen inte kommit än. Jag har därför ställts i kö hos gynekologmottagningen i stan. Man ska ha varit "mensfri" i ett halvår för att få komma på koll och därför ska jag få komma dit i slutet av sommaren om jag inte får tillbaka den under tiden, i så fall skulle jag bara ringa. Så det känns skönt att ha fått "tid" även om det ligger långt fram i tiden. Nu kan jag oroa mig lite mindre.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback