Dagen-före-midsommar-fiske

Nu ska jag och herrn snart sticka iväg och försöka att få lite fisk. Visserligen släpper vi i dem igen så middagen hänger inte på fiskelyckan men det är alltid kul att få en firre. Dessutom har herrn köpt artificiella daggmaskar (eftersom vi inte vet något bra "maskställe" här med tanke på att vi är relativt nyinflyttade och maskar inte är det första man brukar leta efter) på Clas Ohlson så vi får testa dem.

Idag har vi varit ute på stan och shoppat lite grann. Dessutom har jag inhandlat lite sill till morgondagen. Plus lite vin och annat som jag och herrn ska sippa i oss på balkongen ikväll tillsammans med lite härliga jordgubbar.

God fiskelycka på oss!


Får vi en marlin idag tro?

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback