Åh, gött!

Woho! Nu är intersektionalitetsarbetet färdigt. Men jag tänker inte lämna in det idag för ute så spöregnar det och jag tänker inte gå till bibblan, skriva ut arbetet (jag har inte kopplat in min skrivare än trots att vi bott här i snart ett halvår), blöta ned hela arbetet och sedan lämna in en boll av pappersmassa. Så njae, det får vänta till imorrn så jag hoppas på fint väder då. Fast inte för fint för då vill jag ju ligga på balkongen och sola.

Jaja, nu blir det kaffedrickande i alla fall och sedan kommer jag tillbaka med min recension av boken I det tysta. Förresten, jag fick även några böcker av mammisen; Radhusdisco (jag läser den nu och den är superbra), Life (Keith Richards biografi), Igelkottens elegans, Den röda grevinnan, en bok om landsbygden som jag har glömt namnet på och någon mer som min hjärna inte riktigt kommer ihåg. Så jag har så jag klarar mig med böcker ett tag framöver.

Nu ska jag ut på balkongen med
kaffekoppen och speja efter måsungar.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback