Suck.

När jag laddar upp ett inlägg så publiceras det jag skrev innan. Så igår fick jag alltid ligga ett inlägg före. Så inlägget nedan, som egentligen skulle ha publicerats igår, kommer alltså nu. Jaja. Det verkar ha löst sig någorlunda i alla fall. Jag hatar krångel. Men nu tänker jag dricka kaffe och läsa Den röda grevinnan. Jag har ju förresten glömt att recensera En dåre fri men det kommer kanske senare idag!

Besöket igår var för övrigt väldigt uppskattat. Daniel kom och vi fikade och pratade om hans pajade öga och om han ska flytta hit (ja, inte in till oss men till kommunen som vi har flyttat till). Sedan handlade vi lite böcker. Eller ja, Daniel handlade flest (han som aldrig har varit en bok-människa) och jag köpte en bok med 1001 cocktails. Så nu behöver jag inte få drink-torka i alla fall, om man nu får för sig att dra fram shakern.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback