Somrig frukost

När jag ändå hann med att ta några bilder med kameran idag så förde jag även över lite andra bilder i samband med att jag kablade över de nytagna bilderna till datorn. En av dessa bilder är från när jag åt frukost för någon vecka sedan (varför jag tog bilden vet jag inte - frukost är inte så intressant i vanliga fall). Blev hur som helst supersugen på jordgubbar direkt jag såg bilden! Tur att jag har en liter i kylskåpet.



Solros- och linfrön, vaniljyoghurt och jordgubbar är en helt
okej start på dagen om jag får säga det själv. Och det får jag.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback