Shopping och fika

Strålande sol och jag ska ta bussen till stan vid halv ett för att träffa L. Det ska bli kul att träffa henne - var ett bra tag sen sist. Vi ska shoppa lite grann, fika och prata. Hon har nog mycket att berätta; hon är en typisk festivalmänniska och har varit på flera stycken redan och borde ha några historier med sig i bagaget.

I övrigt så händer det nog inte så mycket idag. Pratade med herrn förut och han tippar på några timmars övertid (inget ovanligt, han jobbar oftast minst två timmar för mycket varje dag) så när jag kommer hem från stan får jag nog sysselsätta mig själv så gott det går. Om jag hittar något tyg i centrum så kanske jag syr något. Visserligen kan jag i stort sett bara sy kuddfodral och såna där tygpåsar som man sydde i slöjden men jaja, något mönster borde man kunna hitta på nätet.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback