Hej på dig! Vem är du?

Då och då kollar jag på min bloggs statistik. Ibland är det en person som har kollat på min blogg och ibland är det flera. Jag funderar vem det är som döljer sig bakom siffran? Det skulle vara kul att lära känna er läsare lite grann så därför skulle det vara intressant om du, om du kan, tog dig tid och skrev en liten kommentar om vem du är.

Hur gammal är du? Vad gör du om dagarna? Studerar du, jobbar du eller gör du inget speciellt? Brukar du läsa min blogg ofta eller ramlade du in på den för första gången idag? Varför läser just du min blogg och vad tycker du om det jag skriver? Vill du läsa om andra saker än det jag skriver om och i så fall vad?

Svara på någon av frågorna ovan eller skriv vad som helst om dig själv! Jag uppskattar varje besökare och vill lära känna er precis som ni lär känna mig. Jag tycker om att ni tittar in!

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback