10 saker du inte vet om mig

1. Jag lider av panikångest som jag tar med en klackspark
2. Jag har krossat mitt knä, knäckt mitt lårben rakt av och brutit alla tår på en och samma gång
3. Jag hade full pott på det nationella provet i Engelska C då jag gick på gymnasiet
4. Jag har kört isbil många gånger. Isbil är, för er som inte bor på "landet" då man tar en bakhjulsdriven bil och sladdar järnet på en istäckt sjö
5. Jag har skrikit mig hes på Bruce Springsteens konsert på Ullevi för några år sedan
6. Jag anser att jag har för tunt hår
7. Jag var den enda med bruna ögon i både min gymnasie- och högstadieklass
8. Jag har klättrat upp i stadens julgran nyårsafton 2007 och sedan funderat ett bra tag på hur jag skulle ta mig ned
9. Jag har många bra vänner men de bästa är enbart pojkar
10. Jag är en hejare på att måla det mesta (måla på papper, måla väggar, måla möbler... etc.)

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback