Shoppingkavalkad

Igår och idag har det shoppats. Köpte tre linnen med knytning på H&M (ett svart, ett svart- och vitmönstrat och ett leopardmönstrat) samt ett par svarta shorts och ett par jeansshorts. På Gina Tricot köpte jag ett halsband och en tubtopp för att hålla tuttarna på plats (jag känner mig lite instängd i bygel-bh såhär när det är lite varmare).

Det har inte blivit så värst mycket bloggande de senaste dagarna och det mycket på grund av att jag och herrn har varit påsklediga och dessutom på grund av det fina vädret! Har legat ute och solat och läst lite i min nya bok; Den onda viljan av Karin Fossum. Som jag för övrigt måste påstå är lite märklig. Men den kanske blir bättre?

Nej, nu ska jag och herrn kika på
lite Family Guy och smälta kyckling-
salladen  som vi smällde i oss nyss.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback