Väggmålning

Igår blev det inget skrivet. Jag och herrn åkte först för att slänga skräp, sedan begav vi oss till Biltema och sedan målade jag vardagsrumsväggen vit. Samtidigt som jag målade loss fick vi dessutom besök av herrns arbetskamrat. Vi satt på balkongen och solade, drack kaffe och pratade och sedan åkte vi med honom hem då herrn och han var sugna på pizza. Framemot kvällen var både jag och herrn så trötta att jag inte ens orkade slå på datorn.

Idag ska vi kanske till Ikea och jag ska försöka att skriva klart min observation. Först ska jag dock läsa lite i kompendiet - en text av Jonasdottír kvar och sedan ska det analyseras. Vi får se hur det går. Jag har ju till på tisdag på mig så morgondagen kanske också spenderas med näsan i feministiska texter.

Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback