Smyckesyra

Kläder i all ära men jag är väldigt förtjust i smycken. Kanske handlar det om att man kan bära smycken oavsett kroppstyp - oavsett om du är smal eller kraftigare, oavsett om du är kort eller lång så kan man alltid ha ett halsband, armband eller en ring. Detsamma gäller väskor och de flesta skor (alla kroppar klarar inte av att gå i tjugocentimetersklackar - min kropp är en av dem) men jag är framförallt lite smått begeistrad i smycken i alla dess former. Här kommer några barnsligt tjusiga.

Kraftigt halsband med skalbaggar från Swarovski . Halsband med fransar och
swarovskistenar från Jennifer Elizabeth . Ring med döskalle från Schield . Färgglada
örhängen från Erickson Beamon . Ring med ornament från Stephen Webster


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback