Fransar i all oändlighet

Säga vad man vill om vad som är inne eller ute men jag älskar fransar. Fransar i skinn, fransar i silver, fransar av små, små trådar. Ja, fransar överlag. Ögonfransar... ja, de är väl också trevliga att ha så att man inte får skit i ögonen i tid och otid.



- Bruna sandaler med fransar, Minnetonka, 1200 kr.
- Svart väska, Friis & Company, 479 kr.
- Halsband med kedjor, Nelly, 89 kr.
- Halsband med läderfransar, Annie Costello Brown, cirka 1 400 kr.
- Cremefärgad tunika, Topshop, cirka 650 kr.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback