Tutthållare och korvfingrar

Idag har herrn varit ledig och vi har varit en sväng till stan där jag har inhandlat diverse grejer. Jag var även inne på min favorit-second-hand och köpte en jättestor skinnväska (den ska jag packa mina kläder i när vi ska bege oss mot Göteborg). Blev dock ingen bild på den idag så ni får hålla till godo och kika på bilderna på de andra sakerna istället. Förresten sitter jag och sörplar vatten med citron i. Den där pressade varianten som kommer i  förpackningen som ser ut som en citron. Mycket, mycket gott. Och herrn är på personalmöte och käkar kallskuret. På tvåan visar de ett program om en tjej som rider på en ko.


Idag har det shoppats bh:ar. Tre stycken från
H&M så att pattarna får något att vila i.


Två mjuka tröjor från KappAhl.


Jag är lite smått tokig i blommor att ha i håret så därför
köpte jag tre stycken (á 30 kr. styck) på H&M.


KappAhl lockade även med ytterligare en
ring till min glittrande samling. Denna kostade 59 kr.
och passar på alla fingrar då den är elastisk. Något
som korv-fingrade personer som mig kan tänkas uppskatta.


Shoppingen avslutades med att jag köpte en
t-shirt på Carlings för 99 kr.


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback