Tyg i blomning

Nu har jag skrivit lite om kärlekskraftsteorin och teorin om hegemonisk maskulinitet och en massa annat. Nu tar jag paus och kikar på fina tyger istället. Fick hem Ikea Family idag och bläddrade igenom den. Hittade ett superfint tyg med grå blommor mot vit botten. Det måste jag skrutta iväg och köpa någon dag. Om man gillar tyg med blommönster så finns det ett stort utbud - här är några snyggingar (inklusive Ikea-tyget).


Löpmeterpris uppifrån och ned: 59;-, 99;- och dyrare
(Designers Guild-tyger varierar i pris beroende på var
man väljer att handla men över lag är det dyrt men ack så fint!) 


Om du har lust att fråga mig något, hålla med mig,
säga emot mig eller enbart skicka en liten hälsning
så är du varmt välkommen att kommentera detta inlägg.

Spam hatas och undanbedes för allas bästa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback